Taková fakturka

číslo účtu sbírky Tour de Franz Společenství filantropů a mecenášů, z.s.: 240 77 77 240 / 0300
číslo účtu os LucyTeam: 269 188 886/0300

¨VB dne 4.9. 2016 DD a členům ONFAM napsal
Jako post skriptum dodávám, že nevyřešené finanční vztahy obvykle působí mezi lidmi opravdu peklo. Pokud by tě to zajímalo, dovolím si malé vyúčtování:

Z tvé strany - míněny peníze DD
Březen 2016 – půjčka 10 000,- Kč
Červenec 2016 – dar 2 000,- Kč (a díky, zachránilo mě před hladem)

Z mé strany - míněna sbírka Tour de Franz
Benzín auta do Říma, které jsi také využíval, celkem 9 140,- podle aktuálního kurzu eura, (nepočítaje v to výměnu řidiče a kilometry navíc, to jde na můj vrub), v zásadě děleno de facto dvěma cyklisty, ostatní se přidali až na úplný konec
Dálniční známky Rakousko 2x 9 euro, tj. cca 500,-
Italská dálnice 59 euro, tj. 1 593,-
Kempy nechci propočítávat, jednou jsi platil ty a 6x já za všechny, viz účtenky, ale spočítat to mohu
Překladatel a řidič Überall – 5 000,- Kč (dal jsi mi na něj 10 Euro když jsem neměl drobné) - dne 10.10.2016 ´potvrzen příjem pouze 3.000,-
Řidič Roman – 10 000,- Kč

Všichni ostatní, kteří jeli, si cestu zaplatili.
 Předpokládal jsem, že právě s ohledem na mnohou finanční pomoc v minulosti po tobě za cestu nic nechci. Pro pořádek ale tyto sumy uvádím, protože mě to stálo peněz jako želez, a ne všechno bylo možné utáhnout ze sbírkového účtu, tudíž jsem na to doplácel.

Doufám, že tím jsou věci vysvětleny.
VB 





Z webu Bohemia Fantasy k TDF 

Cena cesty zahrnuje:
- asistenci doprovodných vozidel po celou dobu trvání cesty, což zahrnuje přepravu osobních zavazadel, asistenci v případě vyčerpání, a dopravu z Říma domů (cca 3 000 km)
- služby mechanika, přítomného po celou dobu trvání cesty, jeho materiál v běžné případě opravy jízdních kol (rozumí se seřízení, prasklé duše, osmičky, výměna řetězu atp., nevztahuje se na náročné opravy pokud bylo kolo při havárii zdemolováno)
- služby lékařské asistence po celou dobu trvání cesty
- osobní setkání s papežem Františkem a vstup do Vatikánu
- služby tlumočníků po celou dobu trvání cesty
- asistenci doprovodné dodávky na dopravu jízdních kol zpět do Říma (cca 3 000 km)


Cena účasti pro 1 osobu:
Celá tour = 16 500,- Kč
Nástupní místo Linec = 15 000,- Kč
Nástupní místo Villach = 13 500,- Kč
Nástupní místo Benátky (Lido di Jesolo) = 11 000,-Kč
Nástupní místo Rimini = 10 000,- Kč

Jedna etapa dle výběru (neobsahuje dopravu cyklisty ani kola, jen servis mechanika a lékaře) 1 500,- Kč

 ....................................................

 
---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Seznam Email <vblatak@seznam.cz>
Datum: 18. září 2016 14:14
Předmět: RE: Členům správní rady ONFAM
Komu: dusandvorak@seznam.cz, Vanda Dvořáková <vandadvorakova88@gmail.com>, Martin Očenášek <martinocenasek@gmail.com>
Kopie: Martin Dindos <martin@dindos.sk>, antonin tonda <roman.aviatik@seznam.cz>


Dušane,

Mě naprosto fascinuje, jak dokážeš smotat několik nesouvisejících věcí naráz a vytvářet konstrukce, které jsou prostě jenom šílené, a nemají s realitou nic společného.

Taktéž nechápu, proč interní věc spolku posíláš v kopii Romanovi Konrádovi a Martinovi Dindošovi. Abys jim ukázal, jaký jsem strašný dacan? OK, já je v kopii nechám taky, ať vidí pohled z druhé strany. Oba jsou svéprávní a oba si úsudek udělají.

Tak popořádku:

1.       Ty si skutečně zřejmě vůbec neuvědomuješ, že jsi svým chováním absolutně pokazil celou Tour?? Nechávám stranou ten detail, že se chováš naprosto nekolegiálně a imrvére ujíždíš někam a peloton tě 20x denně stíhá a někde hledá. K věci: Proč myslíš, že jsme třeba nespali na farách, hm? Já ti to řeknu: protože jsme na poradě s týmem (a bohužel i prefekturou) usoudili, že bys tam akorát rozdával letáky konopné církve a působil skandál za skandálem, jako u brněnského primátora a jinde. To jsme nemohli riskovat. A vysvětlovat ti to nemělo cenu, protože ty si jedeš svou a nevidíš neslyšíš. Neznáš míru. Dokážeš při své inteligenci pochopit, že když dostaneš příležitost zahrát si na pódiu s Rolling Stones, tak se takové šance nezneužívá a nesnažím se je například přesvědčit, aby hráli pouze ty moje „mnohem geniálnější skladby“??? S pozváním z Vatikánu je to stejné. Jestli nemáš soudnost si to uvědomit, je mi tě líto. Nemyslel jsem si před startem, že to dopadne takhle.

2.       Pokud si pamatuji, vždycky jsem tě podporoval v tom, co děláš. Týkalo se to konopné léčby, kterou já sám nikdy podstupovat sice nehodlám, ale vždycky jsem v novinách i jinde hájil tvoji svobodu pěstovat, sklízet, vyrábět a léčit. Hájil jsem ji mediálně tak, jako nikdo jiný. Na titulní straně jsem zostudil soudce, který se po tobě vozil. Pokud dokážeš posoudit, kolik jiných novinářů se ti věnovalo takhle moc, tak zjistíš, že žádný. Ani jeden. Dokážeš si toho vážit??? Nebo to považuješ za automatické, něco, čím jsem povinen??? Ale tuto tvoji svobodu budu ad hoc hájit i dál a strašně ti v tomto fandím i nadále. Jenže ty dokážeš všechno přehánět, absolutně ti chybí soudnost a míra. Dokážeš věci tak vyexponovat, vyhnat do extrému, že si všechny znepřátelíš. Toto ti stále píšu jako přítel, třeba si to uvědomíš. I když tomu nevěřím.

3.       Hanácký Večerník žádnou omluvu tzv. „Konopné církvi“ zveřejňovat nebude. Nemluvě o tom, že není komu zveřejňovat omluvu, protože MKČR registraci zastavilo a právnická osoba neexistuje. HV se ničeho nedopustil. Ovšem, bude se té kauze ještě docela dost podrobně věnovat. Rozešli si co chceš kam chceš včetně všech stanov co máš, klidně i do Vatikánu nebo nebo třeba dalajlámovi, já myslím, že tě všude (bohužel) už natolik dobře znají, že jakékoli podání (a další série odvolání proti odvolání a zmatených žalob proti jeho zamítnutí, protože opět nepochopili tvou právní argumentaci…) bude akorát nadále krmit skartovačky, tak jako posledních deset let všude (což ti ještě zřejmě stále nedošlo, a tak dál trávíš večery svým grafomanstvím namísto práce. Tak ti to tedy narovinu říkám, když ti to jinej neřekne).

4.       Pořád dokola mě bombarduješ otázkou, kdy ti vrátím těch deset tisíc. Vrátím, neboj. Ale co takhle začít reagovat na mou otázku, kdy ty zaplatíš za účast na Tour jako všichni ostatní, hm? Reaguješ jenom na to, co se ti hodí. Doprovodné auto jsi využíval více než kdokoli jiný, včetně úplného zatarasení zavazadlového prostoru dvěma padesátilitrovými barely se sračkami. Všichni ostatní účastníci se podíleli uhrazením Tour na nákladech. Martin Dindoš, Martin Bednarsi, Lubor Tesař, pan Wessely, pan Nágr, doktoři, všichni. Je ty ne. Já ti tu fakturu pošlu, Dušane. Ten doprovod zadarmo nebyl. Můžeme to krááásně zazápočtovat.

5.       Telefon ti nedám. Stačí, že mi spamuješ mail desetkrát denně kopiema svých nekončících podání k soudům a na policii a kdovíkam, plných urážek a invektiv vůči těm, od nichž něco chceš. Zřejmě si o sobě myslíš, že jsi geniální právník samouk. Já ti říkám, že nejsi. Prosimtě Dušane, chovej se normálně!!! Prosím.

6.       Opravdu netuším, jak jsi přišel na to, že součástí nákladů na pořádání Tour je jakékoli ubytování, tím spíše nečlena realizačního týmu. Není, a nebude. Všichni účastníci si to platili ze svého, bylo to zveřejněno včas, i já jsem si platil ubytování ze svého, a jestli se opakovaně dožaduješ toho, že účtenky (v tvém případě úplné právní neznalosti navíc bez razítka a tudíž stejně nezaúčtovatelné…) za ubytování budou zaúčtovány, tak ti garantuji, že nebudou. Stejně tak jako nebudou zaúčtovány piva, „jak jste se břinkli s Romanem“. Promiň mi, ale podle mě žiješ v tom, že jsi mi půjčil deset tisíc, a teď máš u mě otevřený účet navždy, pojedu si zadarmo na měsíční dovolenou, a noviny budou psát navždy co chci já. Wtf??? To je přesně to co píšu – neznalost míry.

7.       Ty geniální právníku samouku: Vyhlášená veřejná sbírka jsou ze zákona veřejné prostředky, jestli ti to ještě nedošlo – ne prostředky ani majetek jakékoli organizace. Ta je pouze na základě schválení veřejné správy shromažďuje. Schvaluje je ten, kdo sbírku povolil, tedy vyhlašovatel, a to je kraj. Tvoje imaginární správní rada „další nevládní organizace“ s geniálním právním zástupcem Dvořákem ode mne dostane podle zákona všechno, co má dostat. Kromě toho, sbírka byla mnou zrušena právě proto, aby bylo do budoucna zamezeno jejímu možnému zneužití na proplácení soukromých výdajů souvisejících s cestou, a že existovalo (doložené) podezření na budoucí snahu o zpronevěru. Kraj to ví a má doloženo a konzultovali jsme to se 3 právníky. Čím dřív tam napíšeš nějaké úžasné podání o tom, jak to „správní rada neschválila protože se Dvořákovi neproplatil nocleh v campu nebo pivo s Romanem“, tím dřív si zaděláš na problémy. Ber ode mě jako akt slušnosti, že tě varuji dopředu před neuváženými kroky, protože na kraji ty lidi znám a vím, jak postupují v nejasných případech.

8.       Kromě toho můžu doložit, že spoustu noclehů jsem ti platil já. Je to málo?

Jinými slovy, řešíme klasický problém pana účetního, který se chce chovat podle zákona, a má „nad sebou“ někoho, který ho nutí to dělat jinak, a pokud účetní neposlouchá, začne dělat naschvály. Já se ale nenechám zavřít do basy za to, že by součástí vyúčtování byly stejně nezaúčtovatelné doklady o noclehu a alkoholu vypitém v campu. Na to zapomeň. Stav se na hlavu, podávej další a další žaloby, piš kam chceš. Ne.

Osobní douška: býval jsi celkem fajn chlap. Bojoval jsi za správné věci. Stál jsem vždycky na tvé straně. Léta. Postupem času ses změnil v člověka, který už nic nedělá, uráží všechny kolem, jen píše směšné žaloby na všechny strany, většina z nich je zcela irelevantních, a to jediné, co vyplývá z jakékoli tvé korespondence, je . Já, já, já. Všichni ostatní jsou cenzoři, darebáčci, zločinci, atd. Prosimtě vzpamatuj se.
Spadni z hrušky a buď takovej, jakej jsi vždycky byl. Vrať zpátky toho Dušana, kterej byl sympatickej a oduševnělej. Teď se chováš jako magor.

Tak, a pokud mě teď chceš žalovat taky, můžeš. Udělej to.

-          Třeba za to, že tě neuznávám jako velekněze, ani jako žádného „guru“
-          Nebo za to, co otiskne HV o Konopné církvi v rozhovoru s předním českým religionistikem, už brzy, neboj
-          Nebo za to, že sbírku budu účtovat podle zákona a ne podle toho, co jsi po cestě probendil
-          Nebo za cokoli jinýho, je mi to celkem jedno.

Žaluj. Nevyhraješ. Uvědom si to včas.

Prosím, abys mě vyřadil ze svých rozesílacích seznamů. Mě ty kopie desítek a stovek žalob a stížností urážejících úplně všechny už přestaly bavit.  Napiš, až budeš zpátky takovej, jakej jsi byl. Dřív ne. Do budoucna máš dveře otevřené, ale až se vzpamatuješ. Do té doby mi nepiš vůbec.

Věřím, že ostatní, které jsi ty z bůhvíjakého důvodu zahrnul do kopie této korespondence, mají svou hlavu a svůj názor.

VB





 Dušan Dvořák
Sent: Sunday, September 18, 2016 11:03 AM
To: Vlastimil Blaťák; Vanda Dvořáková; Martin Očenášek
Cc: Dušan Dvořák; Martin Dindos; antonin tonda
Subject: Re: Členům správní rady ONFAM

 Ahoj, Vlastiku, správní rado a dva přímí účastníci Tour de Franz

Vlastiku, tak telefon jsi neposlal, na pravidla, za jakých to bude tvůj odchod ze spolku filantropů a mecenášů a vyúčtování probíhat zatím nereaguješ. Pravda, ještě není pondělí. Můžeme se sejít aspoň nad tímto níže uvedeným, at si nepíšeme? Nebo to chceš ofiko? Myslím, že by bylo škoda, abych to řešil s těmi, kterým jsi všem poslal to distancování se pořadatele Tour de Franz a vydavatele Hanáckého večerníku V. Blatáka a člena správní rady našeho spolku filantropů a mecenášů od Konopné církve. Rozhodně budeme chtít omluvu na stránkách HV, viz níže. Ale můžeme to udělat různě, konstruktivně, destruktivně, já raději to první.

Díky, Dušan


Fakta 2016
Známe se osobně přes 10 let.
Leden 2016 - píšeš na HV článek o Lucince a konopné masti a cca 2 roky píšeš o zrůdnostech, kterým čelím/-e
Únor - březen – dostáváš ode mne 10 tisíc na založení HV (dříve Olomoucký večerník)
Březen – červenec – seznamuješ mne s pozváním od papeže,  příprava TDF, cca 2 -3 společné schůzky měsíčně také k cestě do Říma, mám jet jako rehabilitační pracovník, slibuji zajistit masti atd. , kupuji si koloběžku jako symbol Konopné apatyky královny koloběžky první, podle níž je receptura masti udělaná. Seznamuji tě se založením Konopné církve a důvodech, které mne k tomu vedou.  První informace o založení KC víš od srpna 2015.
Duben -  studenti MU zveřejnují podrobný rozhovor o Konopné církvi, který znáš, dnes nejčtenější článek studentů MU, hledáme společně jak zajistit účast na TDF a její financování (až do srpna)
Květen – červen-  žádáš o pomoc se sbírkou u některé z našich nevládních organizací, navrhuji řešení  skrze spolek filantropů a mecenášů (ONFAM), převádím na tebe své  dobrovolnické hodiny , abys mohl být člen ONFAM a souhlasíš se členstvím ve správní radě a že si povedeš sbírku TDF, jsi na můj návrh 14.5.2016  na valné hromadě zvolen a dostáváš k dispozici stanovy a čestné prohlášení  a vyřizuješ na kraji a v bance sbírku. Na stanovách je uvedeno, že podporujeme Konopnou církev.
Červenec – víš, že jsme 14. 7. 2016 podali žádost na registraci KC, tři členové KC jedou alespoň jednu etapu TDF (Dvořák, Dindoš, Šedý) a hmotně, nemateriálně a finančně ji podporují
Červenec – srpen – jedeme TDF a o komplikacích s KC mi nic neřekneš, zjištuji od velvyslanectví, že o misi s konopnou mastí jsi jim nic neřekl
Září – po dotazu, proč jsem stažen ze stránky HV, a kdy mi vrátíš 10 tisíc a zaplatíš ubytování na TDF reaguješ článkem o distancování se od Konopné církve a zasláním tohoto sdělení úřadům a ŘK církvi.
Nemyslíš, že je to trochu schizofrenní situace a že kdybych to poslal na úřady a církev a do Vatikánu, kam jsi to od distancování se a nazývání nás sektou možná všude poslal, že bys byl navždy odepsaný?

Zákon č. 46/2000 Sb.

Zákon o právech a povinnostech při vydávání periodického tisku a o změně některých dalších zákonů (tiskový zákon)

§ 10

Odpověď

(1) Jestliže bylo v periodickém tisku uveřejněno sdělení obsahující skutkové tvrzení, které se dotýká cti, důstojnosti nebo soukromí určité fyzické osoby, anebo jména nebo dobré pověsti určité právnické osoby, má tato osoba právo požadovat na vydavateli uveřejnění odpovědi. Vydavatel je povinen na žádost této osoby odpověď uveřejnit.

(2) Odpověď se musí omezit pouze na skutkové tvrzení, kterým se tvrzení podle odstavce 1 uvádí na pravou míru nebo neúplné či jinak pravdu zkreslující tvrzení se doplňuje nebo zpřesňuje. Odpověď musí být přiměřená rozsahu napadeného sdělení, a je-li napadána jen jeho část, pak této části; z odpovědi musí být patrno, kdo ji činí.

(3) Osoba, na jejíž žádost byla vydavatelem uveřejněna odpověď podle tohoto zákona, nemůže požadovat uveřejnění další odpovědi na tuto odpověď.

(4) Po smrti fyzické osoby přísluší právo podle odstavce 1 jejímu manželu a dětem, a není-li jich, jejím rodičům.

(5) Ustanovení zvláštního právního předpisu4) o ochraně osobnosti a o ochraně jména a dobré pověsti právnické osoby zůstávají úpravou podle odstavců 1 až 4 nedotčena.

Dne 16. září 2016 14:39 Dušan Dvořák <dusandvorak@seznam.cz> napsal(a):

Milý Vlastíku

Píši to jako člen a právní zástupce spolku (viz stanovy)

Rozleželo se mi v hlavě, co jsi udělal a co má pro nás i tebe řadu zákonných povinností.  

Prosím, zkus si v klidu přečíst, co píši, chci, abychom se rozešli v klidu a bez emocí, ale nepůjde to tak rychle, jak uvádíš.

Protože rezignace na člena správní rady neznamená ztrátu členství, předpokládám, že myslíš i členství ve spolku a to je potřeba uvést v prohlášení o rezignaci, že rezignuješ jak na členství, tak na funkci, avšak ze zákona můžeš vystoupit až tehdy, až vše řádně vyúčtuješ a my to vyúčtování schválíme a s podpisem předsedy bude předáno na krajský úřad a potvrzeno, že je to OK. Nehodláme pak za rok dva řešit nějaké kostlivce, které by tobě zůstali.  Pokud s tím nebudeš souhlasit, a vyjádři se prosím do pondělí, napíšeme, na úřad, aby to vyúčtování nepřevzali, že jsme to neschválili, což doufám nechceš ani ty, ani my, protože bys to musel hradit všechno. Nejde o malé částky a právní problémy opravdu nechci s tebou řešit a doufám, že domluvíme jako lidé a ne nepřátelé.

Protože ani my nemůžeme vědět, jestli kraj uzná všechny náklady, podepíšeš čestné prohlášení, že v případě neuznaných nákladů tyto uhradíš, pokud bys chtěl rezignovat dříve.  
Nevím, jaká je časová lhůta na vyúčtování sbírky po jejím ukončení, jistě je to ve vyjádření kraje, dva měsíce?  Doporučil bych tedy, protože oni budou mít asi taky dva měsíce na vyjádření, aby tvá rezignace byla až k tomuto datu. Zde tě nutit nesmíme, ale bylo by to férové.

Co tedy potřebujeme doložit na sídlo spolku - opět prosím potvrď, zda nemáš nějaké/jaké námitky:
1)      Smlouvu o účtu sbírky, který prosím tě ukonči – zruš ke dni 15. 10. 2016, pokud jsi opravdu už psal na krajský úřad, aniž bys to konzultoval s druhými.
2)      Pohyby na účtu od založení  sbírky  (lze-li, pak samostatně po měsících)
3)      Doklad o ukončení  - zrušení účtu.
4)      Dokument pro krajský úřad, kterým jste oznámil konání sbírky
5)      Dokument, kterým krajský úřad registroval sbírku.
6)      Vyúčtování – předpokládám, že nejdříve se může setkání pro vyúčtování  udělat někdy na začátku listopadu.
7)      Prohlášení o rezignaci

To, co je tučně prosím pošli příští týden.
Jestli můžeš, pošli mi telefon, ztratil jsem telefon a nemám na tebe kontakt.

Máš li už vyjádření nejvyššího soudu, kdy tě jedna nevládní a 3 fyzické osoby na začátku července zmocnily k podání (pamatuji-li se přesně, nevím), jestli můžeš , pošli je oscanované, nelzi-li, tak na sídlo spolku s výše uvedeným

Díky.

Dušan
 Od: Dušan Dvořák <dusandvorak@seznam.cz>
Datum: 16. září 2016 14:39
Předmět: Členům správní rady ONFAM
Komu: Vlastimil Blaťák <vblatak@seznam.cz>, Vanda Dvořáková <vandadvorakova88@gmail.com>, Martin Očenášek <martinocenasek@gmail.com>
Kopie: Dušan Dvořák <dusandvorak@seznam.cz>



Milý Vlastíku

Píši to jako člen a právní zástupce spolku (viz stanovy)

Rozleželo se mi v hlavě, co jsi udělal a co má pro nás i tebe řadu zákonných povinností.  

Prosím, zkus si v klidu přečíst, co píši, chci, abychom se rozešli v klidu a bez emocí, ale nepůjde to tak rychle, jak uvádíš.

Protože rezignace na člena správní rady neznamená ztrátu členství, předpokládám, že myslíš i členství ve spolku a to je potřeba uvést v prohlášení o rezignaci, že rezignuješ jak na členství, tak na funkci, avšak ze zákona můžeš vystoupit až tehdy, až vše řádně vyúčtuješ a my to vyúčtování schválíme a s podpisem předsedy bude předáno na krajský úřad a potvrzeno, že je to OK. Nehodláme pak za rok dva řešit nějaké kostlivce, které by tobě zůstali.  Pokud s tím nebudeš souhlasit, a vyjádři se prosím do pondělí, napíšeme, na úřad, aby to vyúčtování nepřevzali, že jsme to neschválili, což doufám nechceš ani ty, ani my, protože bys to musel hradit všechno. Nejde o malé částky a právní problémy opravdu nechci s tebou řešit a doufám, že domluvíme jako lidé a ne nepřátelé.

Protože ani my nemůžeme vědět, jestli kraj uzná všechny náklady, podepíšeš čestné prohlášení, že v případě neuznaných nákladů tyto uhradíš, pokud bys chtěl rezignovat dříve.  
Nevím, jaká je časová lhůta na vyúčtování sbírky po jejím ukončení, jistě je to ve vyjádření kraje, dva měsíce?  Doporučil bych tedy, protože oni budou mít asi taky dva měsíce na vyjádření, aby tvá rezignace byla až k tomuto datu. Zde tě nutit nesmíme, ale bylo by to férové.

Co tedy potřebujeme doložit na sídlo spolku - opět prosím potvrď, zda nemáš nějaké/jaké námitky:
1)      Smlouvu o účtu sbírky, který prosím tě ukonči – zruš ke dni 15. 10. 2016, pokud jsi opravdu už psal na krajský úřad, aniž bys to konzultoval s druhými.
2)      Pohyby na účtu od založení  sbírky  (lze-li, pak samostatně po měsících)
3)      Doklad o ukončení  - zrušení účtu.
4)      Dokument pro krajský úřad, kterým jste oznámil konání sbírky
5)      Dokument, kterým krajský úřad registroval sbírku.
6)      Vyúčtování – předpokládám, že nejdříve se může setkání pro vyúčtování  udělat někdy na začátku listopadu.
7)      Prohlášení o rezignaci

To, co je tučně prosím pošli příští týden.
Jestli můžeš, pošli mi telefon, ztratil jsem telefon a nemám na tebe kontakt.

Máš li už vyjádření nejvyššího soudu, kdy tě jedna nevládní a 3 fyzické osoby na začátku července zmocnily k podání (pamatuji-li se přesně, nevím), jestli můžeš , pošli je oscanované, nelzi-li, tak na sídlo spolku s výše uvedeným

Díky.

Dušan